Monday 3 December 2012

Cinta Ku Tertinggal Di Malaysia???

Owh, kau nak kerek sangat dengan aku ye long, mentang-mentang dah buat passport. Kau asyik tunjuk password kau kat aku je........ Cis, aku kan masih bawah 18, mana boleh buat password tanpa ayah. hisyyy,geram betul. ingat dia sorang nak balik Riau jumpa nenek ke? aku pun nak.
Yang paling sengal, ada ke patut dia cakap," nanti kalau aku pergi sana, aku nak nyayi lagu Cinta ku Tertinggal di Malaysia" Hai, belum pergi lagi dah buat perancangan nak nyanyikan lagu tu untuk tunang kau. Nanti aku suruh tunang kau tu ikut, kan senang, alang-alang  tunang kau tu selalu melancong tak salah kan aku suruh ikut sekali? hehehehe

1 comment:

  1. kunjgn chot yg pertama ke blog ni..done follow #19..feel free to visit me back..salam knl


    Jemput singgah :
    http://chot91.blogspot.com/2012/12/terima-seadanyajangan-expect-lebih.html

    ReplyDelete