Wednesday 5 December 2012

Macam Manalah Nak Hilangkan Hasad Dengki dalam Sanubari NI

Tak ku sangka walaupun selama ni aku ingat aku ni baik( mula dah nak perasan) tapi sebenarnya ada hasad dengki ni hehehee. Adoi, macam mana la aku nak hilangkan PHD( tinggikan aku belajar) ni?. Aku tak tahu kenapa aku rasa dengki sangat dengan sorang minah ni? bukan sebab cantik ke atau apa ke, tapi sebab DIA SUKA BENAR UPDATE STATUS DALAM FB!!!! ANNOYING OK, tengok boboiboy pun nak bagi tahu ke. Setiap kartun yang dia tengok konfem aku akan tahu sebab dia suka benar update status. Aku tengok Soul Eater tak bising pun macam dia.
Ikutkan hati ni nak je masuk chatbox dia lepas tulis " please blah from my pandangan FB" atau hack je dia punya Fb heeheheh(jahat!!!). 
Aku tak jeles pun dia nak update status tu,kisah pulak aku, tapi kalau semuanya di update, perh memang menyirap perut aku ni.PANAS!!!! Tapi buat apa aku nak kisah sangat kan? tukan Fb dia. Erhh, tak boleh tak boleh, aku kena kisah juga. Sakit mata ni tau.
Tapi kalau difikirkan bali, tu semua bisikan syaitan, dah dah baik aku belajar buang hasad dengki aku ni.

No comments:

Post a Comment