Sunday 16 September 2012

Antara K Pop dan Kamen Rider

Blog,blog,blog
aku baru buat blog. fungsi aku buat blog untuk main-main je. still beginner aku ni,hehehehe. aku just follow blog orang je selama ni. tapi hari ni aku telah buat blog sendiri walaupun tak tahu nak mekeover blog aku. tak pe la pelan pelan je la dulu,
Aku ni minatla anime gak. K pop? aku minat la juga. K pop sekarang dah jadi trend kot. pakaian,tarian ,semualah pasal k pop dah jadi trend. Tapi apa yang best sangat K pop ni? daripada aku tengok K pop baik aku download cerita kamen rider. tapi susah betul nak cari kawan yang minat KAMEN RIDER. Bila tanya diaorang pasal KAMEN RIDER mesti diaorang cakap " aku tak tengoklah kamen rider". Bila tanya pasal K Pop mesti semua nama kumpulan K Pop keluar, BIG BANG,MBLAQ,SNSD,macam-macam lagi la.
Aku ni bukan tak layan k pop, layan gak, just minat aku terhadap kamen rider dan anime lebih mendalam. 
Apa lagi erk aku nak tulis, macam tak de je. Hisyh.... baik aku basuh baju daripada melayan blog ni. kalau terus layan blog ni,memang baju tak berbasuh,heheheh

No comments:

Post a Comment