Tuesday 9 October 2012

AkAK TerBaik Dalam Dunia

Huhuhu, ni yang buat aku sayang dengan akak aku ni. Belum sempat aku download episod 2 kamen Rider Wizard, Dia dah download sampai episod 4. Memang TERBAIKLAH akak aku ni. Sayang dia ketat ketat huhuhu. Senang hidup aku dengan abang aku macam ni, tak payah nak susah download citer kamen rider sebab dah ada pendownload terbaik hahaa.
Macam tu la hidup berkeluarga. Ringan sama dipikul,berat sama dijinjing. Cakap pasal akak aku ni, dia ni kadang-kadang mereng tu datang sikit. Ex cited betul dengan donut yang kamen rider wizard makan. tahulah dia tu suka makan donut sampai muka pun dah jadi macam donut.Tapi yang penting dia penting dalam hidup aku.

I LOVE YOU FARA FAZIRA( sebelah kanan) YANG MERENG

The story pasal akak aku yang Rina pulah(sebelah kiri)
kadang-kadang menyakitkan hati tapi aku tahu dia baik sebenarnya. Selalu berbeza pendapat dengan aku. Aku minat anwar hadi dia minat mat lufthi. Aku cakap Ini Anwarhadi dia vlog best dia akan cakapa yang IniAnwarhadi poyo tak best, best lagi Mat Lufthi. Mentang-mentanglah Matlufthi tu hensem. Tapi aku tetap sayang dia.
I LOvE YoU RiNaaaa

No comments:

Post a Comment