Saturday 20 October 2012

Tak pakai tudung hak peribadi saya?? Ke neraka pun hak peribadi kau

Nak gelak pun ada, nak ketawa pun ada, sedih pun ada. Kenapa dengan aku ni tiba-tiba touching? apa taknyer, buka  rancangan hiburan, tiba-tiba ada artis  cakap macam ni  " Tak pakai tudung tu hak peribadi saya"( macam tulah ayat dia) ermm, sedih betul aku tengok. Umur dah lanjut tapi tak sedar diri lagi. Apalah yang kau bangga dengan rambut kau tu. MAkin tempah saham ke neraka adalah, Opss lupa pula " Dosa pahala tukakan hak peribadi kau" aku bukan baik  sangat, tapi sebagai  saudara sesama Islam, agak menyedihkan bila ada artis macam ni.
 Dahllah buat statement macam tu, tiba-tiba selitkan nama Allah dalam kata-kata dia. Cis, tak malu ke dengan MISS FSSYNNIA NI. SEKURANG KURANGNYA MALULAH DENGAN ALLAH. kita hamda Dia,kenalah ikut suruhan Dia. Tak payah nak tunjuk hot kalau hidup tu entah esok atau lusa.

1 comment: