Saturday 20 October 2012

TiNgGi Cita-Cita AkU,hehehe

Memang normal bagi remaja untuk bercita-cita tinggi,aku juga termasuk dalam golongan tersebut. Aku sedar akan kemampuan aku, tapi nak macam mana ,kata remaja, mestilah suka berangan, hahahaha. Aku nak cakap pasal cita-cita aku. Tak best pun cita-cita aku.
 Aku tak mengharap seorang " Prince Charming jatuh dari langit" cuma aku mengharap ada kereta sport jatuh dari langit, Porche pun jadilah. Aku tak mengharap jadi JUTAWAN tapi aku mengharap aku boleh  buat ketiga-tiga kerjaya yang aku idamkan. Aku tak mengharap membuka syarikat di Malaysia, tapi aku mengharap aku dapat membuka rumah "IMPIAN KASIH". Aku tak mengharap jadi BLOGGER terkenal, tapi mengharap orang yang baca blog aku faham akan coretan yang aku tulis.
So kesimpulannya, buat apa mengharap PRINCE CHARMING JATUH DARI LANGIT, tapi dia miskin tidak berharta. Buat apa nak mengharap jadi JUTAWAN kalau kita tak boleh jadi BILIONNER(betul ke aku eja ni, lupa pulak macam mana ejaan dia). Buat apa nak mengharap buka Syarikat besar, tapi tak pernah MEMBUAT BAKTI. Buat apa nak jadi blogger terkenal tapi orang yang baca tak dapat apa-apa.

No comments:

Post a Comment