Wednesday 7 November 2012

Ambil Gambar banyak-banyak Boleh Buat Muka makin Tua????


         Ni aku malas kalau abang aku dah start buat mitos bukan-bukan. Ada ke patut dia cakap ambil gambar boleh buat muka nampak tua!!!! Ish,,,ish,,,,ishh, orang tua ni kalau nak menipu pun agak-agak la. Ni semua salah kawan-kawan dia lah. Bila aku keluar jalan dengan abang aku sekor seorang ni, mesti diaorang ingat aku awek abang aku la, tunang abang aku la. Mata diaorang mesti tak cuci betul betul kan. Muka aku ni matang sangat ke? aku memang tak suka bila orang cakap muka aku macam umur 19 la 20 la. Im still 14 ok. 
   Bila aku tanya abang aku kenapa bila keluar dengan dia lepas tu terserempak dengan kawan dia, mesti adalah beberapa orang kawan dia akan ingat aku awek dia,mulalah abang aku cakap "sebab kau selalu amik gambar kan, sebab tu muka kau nampak tua dari umur kau. Kau tahu tak, bila kau amik gambar, kau punya awet muda tu diserap dalam gambar!Kau tak percaya? suka hati kau lah,Along dah bagitahu"
          Nampakkan, abang aku ni dah terlalu banyak tengok cerita kartun,sebab tu kepala dia pun penuh dengan fantasi. Tapi aku pun peminat tegar kartun tapi tak lah sampai buat mitos macam dia.Malang betul tunang dia dapat dia(weyh abang kau tu). Simpati aku kat akak sebab dapat abang aku. Tak tahu lah kalau dah ada anak nanti, apala yang diajar kat bakal anak sedara aku tu.

5 comments:

  1. haha tak leh blah..kalau gitu org yg cpt nampak tua sblm usia ialah model majalah. ngeh2..btw, tengs sbb share cita yg menarik gini. saya nak pnjam alasan abag awak ni blh tak??nak usik sepupu saya yg suka syok sendiri menangkap gambo tak kira tempat. sambil berak pon nak tgkp gambo. ok tipu je

    ReplyDelete
  2. Hehehe yang penting abang awak kelakar . Walaupon die tau mesti awak pikir bnde nie tak logik tapi die tetap cakap 2 . Hubungan akan lebih erat kalau ada gurau senda :D

    ReplyDelete
  3. Hahaha,,, lucu la, saya rase abg awk ni nk bergurau kot sbb mungkin dye serabut tengop awk asyik amik gmbr jew, xde kije lain,,,, hahaha,,, mcm sy lah,,,,,

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete