Thursday 29 November 2012

Apa Yang nak Dibangga dengan Artis Luar,

Sebab aku dah lama tak online so semalam aku pergi buat research(ceh) pasal shoutaward hari tu.Ye lah, lepas sshourtaward aku terus tak online sebab demam Anwar Hadi tak menang( just joke). Time aku tengok shoutaward bila VIXX keluar kasi award kat Anugerah tu aku rasa macam hampa sikitlah. Kenapa invite artis luar. Calon-calon shoutaward semuanya orang Malaysia. Ni tiba-tiba yang kasi anugerah orang luar. Anugerah diaorang tak ada pun invite aku artis kita.
Semalam aku usha blog orang lain. Perhhh drama betul cerita dia. Sampai hati budak nak buang Kerakyatan Malaysia semata-mata artis luar. Aduh parah. Kalau nak buat drama korea pun jangan lah publik sangat. aku search dia punya blog saja nak usha usha. Dia private kan pula dia punya blog. Baru aku nak berkenalan. 

Please lah ye, kalau minat Kpop, janganlah sampai bangga sangatdengan dia. Aku tak boleh ayat dia, dia nak duduk Korea. Dia ingat Malaysia rugi kalau dia nak pindah negara.Aku pelik, kalau Korea tu aman sangat, kenapa dia terpecah kepada dua? Kenapa mesti wujudnya korea selatan dengan korea utara? Nevermind, aku malas nak kusutkan diri. So aku nak pergi usha twitter dia pula, nak tanya tentang keraguan aku ni. Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment