Wednesday 14 November 2012

No Couple No Single

Tak perlu mencari cinta dusta
      
Mungkin macam pelik ayat ni "No  Couple, No Single" .Habis tu orang yang tak bercouple nak panggil apa? Hehehe, maksud aku, Tak Couple , Tak Keseorangan. Memang kalau cari kat kamus makna SINGLE    adalah bujang atau seorang. Tapi bagi aku Single tu maknanya sorang sorang. Sebab tu I HATE SINGLE. kalau tak ci\ouple, hidup masih ada family.kalau tak ada FAMILY still ada KAWAN. Yang paling penting kita ada ALLAh, Pencipta Kita, Maha Kuasa. 
       Annoying bila baca status kat Fb bunyi macam ni " Dah single, boring betul jadi single" Opss, dah macam peminta simpati dah. Kalau SINGLE pun bukan kau boleh matipun. Sebab hidup kita tak pernah sendiri.Cuba jangan jadikan SINGLE tu sebagai ALASAn untuk bercouple. COUPLE mendekatkan kita kat Maksiat. So, terapkan dalam hati, NO COUPLE NO SINGLE. 
Mesti ada suara sumbang cakap aku ni tak laku sebab tu jadi ANTI COUPLE. Kisah pula aku. Laku tak laku soal kedua la. Just aku tak galakkan Couple je. 

Macam melalut je aku ni

2 comments: