Saturday 3 November 2012

Entry Tak Ada Hala Tuju

Sebab hari ni aku malas nak menyambung blogwalking( bukan memang aku tak berblogwalking ke hari ni), jadi aku nak buat entry(bukan orang nak baca pon). Suka hatilah kalau orang tak nak baca pun.This is my blog right(tak payah nak speaking sangat). 
Hari ni aku tak tahu nak buat apa sebenarnya, maklumlah cuti sekolah katakan, mulalah aku buat kerja tak berfaedah. Nak telefon kawan,macam rugi duit topup mummy aku je. Baik aku on9, tak habiskan duit mak dengan bapak aku(tapi habiskan internet abang aku,hahahah). Jadi hari ni nak buat satu ENTRY tak ada hala tujuan. Biasalah,bila kita tak ada kerja, mesti cari kerja kan.
Macam tadi pergi vote Inianwarhadi kat shout Award. Matlufthi pun aku vote gak. Lepas tengok Fairy Tail kat tv7, aku terus buka blog. buka blog aku pun menulis entry yang entah apa apa ni.

Nampak tak sebenarnya aku boring ni. Tak ada kerja ke untuk aku buat???? Laptop ni pun dah naik menyampah kat muka aku.Nak buka Fb aku malas, nak buka tweeter lagilah aku bertambah malas.


1 comment:

  1. saya baca entry akak. dari pagi tadi lagi. jom bw. Best baca entry blogger lain. banyak manfaat.

    ReplyDelete