Friday 16 November 2012

Tak dapat dengar Heliza Helmi, Yatt, Diana Amir Berbicara

Selamat Pagi, aku mengantuk gila hari ni, sebab tadi malam layan Merlin kat tv3. tidur pun pukul 3. Nak pergi dengar "Bicara Selebriti" kat Benut, tapi bapa aku tak nak pula.  Melepas nak tengok Heliza Helmi Duta Cool Blog dengan Diana Amir yang kiut-miut tu. Aku tak terkilan sangat pasal nak dengar Heliza Helmi dengan Diana Amir, 
alala, comel betul tiga orang ni
Yang aku tekilan tersangat-sangat , Tak dapat jumpa YATT. Aku minat dengan Yatt lepas dia berhijrah pakai tudung. Ye la,banyak-banyak artis yang aku nampak betul-betul berubah, Yatt la paling nampak perubahannya. Aku respect ar dengan dia. Dia berubah memang terus tutup semua, tak denye nak sikit-sikit, sekaligus je. Susah tau nak berhijrah macam tu. Jangan ingat nak tunggu "seru" je , baru nak berhijrah tutup aurat. Kalau "seruan kematian" yang datang dulu macam mana? Patutnya artis kat Malaysia kena jadikan Yatt Hamzah sebagai tokoh hijrah diaorang. Kadan-kadang,tutup aurat tu kena paksa, sebab dari paksa lah akan lahir keikhlasan. Ni tak,asyik nak tunggu seru je.

No comments:

Post a Comment