Friday 16 November 2012

Segmen F.H:Hello I Don't Know You


Ok, This my second time join segment yang blogger anjurkan. so hari ni aku beranikan diri untuk join segment anjuran FINAL HOPE Jadi kalau tak best jangan marah erk. 
Berbalik kepada segment, Hello I Don't Know You. You dont know me right? meh aku bagitahu sikit heehehe.Kenapa aku pilih nama Fssynnia sebagai nama blog aku, sebab setiap huruf F-S-S-Y-N-N-I-A ada makna persahabatan. Huruf huruf tu melambangkan kawan suka duka aku. Diaorang tak pernah biarkan aku sendiri bila aku perlukan diaorang. Aku bersyukur sangat dapat kawan-kawan macam tu.
Gelak, gurau.menyakat satu sama lain memang dah jadi rutin harian kitaorang walaupun kadang-kadang timbul tangis, sakit hati, masam muka tapi semua tu cuma sekejap je. Sebab kitaorang tak suka nak putuskan silaturrahim. Kitaorang macam adik beradik, tapi cuma tak menagaku je,hahaah.
Ok lupakan bab FSSYNNIA. Sekarang aku nak cerita pasal diri aku(walaupun tak penting). Nama penuh aku FARANADIA BINTI MOHD SALIM. Aku tak suka kalau orang panggil aku dengan tambahan nada H kat belakang nama aku macam "FARAH" or "NADIAH". Sebab penambahan nada "H" tu buat sebutannama aku macam lebih kasar. Aku peminat tegar KAMEN RIDER. Mungkin sebab aku mewarisi minat abang sulung aku. Selain tu aku minat dengan cerita yang penuh fantasi(bukan Fantasi pasal cinta ok). Cerita yang kadang-kadang macam susah nak masuk dalam akal kita la macam cerita kartun, Merlin, dan sewaktu dengannya. Macam dah lebih je ni. Ok la babai heheehe.

2 comments:

  1. hehehe.. ok...nk tmbh lg satu huruf K kt belakang tu blh? hehehe..just kidding..thanks for joining..hope your friendship last for very2 long time :)

    ReplyDelete
  2. you are welcome,tambah huruf K, hahaha, kena discuss dulu haaaha,

    ReplyDelete